.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جدید بابل معرفی شد

با حضور استاندار مازندران، فرماندار جدید بابل معرفی شد.

استاندار مازندران شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل اظهار داشت: شهرستان بابل دارای ظرفیتهای بسیاربالادر بخش منابع طبیعی ومنابع انسانی است.

سید علی اکبر طاهایی افزود: ظرفیتهای بابل دربخش نیروهای انسانی به عنوان فرزانگان بین المللی مطرح هستند.

وی افزود: چهره های برجسته درحوزه های علم ودانش پزشکی و حوزوی، جبهه وجنگ، سیاسی، علمی، ورزشی بیانگر وجود پتانسیلهای بالای این شهرستان است وشایسته است به این شهرستان توجه ویژه شود.

طاهایی افزود: درانتخابات اخیر، دشمنان داخلی وخارجی انقلاب اسلامی ایران ماهیت خود را به صورت شفاف نشان دادند که دربحث دشمن شناسی به نتایج مطلوبی دست یافتیم.

استاندار مازندران بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران براساس آموزه های دینی حقوق انتخاب را برای شهروند محترم دانسته ودرصحنه های انتخابات به هرشهروند ایرانی حق رای به صورت آزاد داده و این منطق دموکراسی انتخاباتی است.

نماینده مردم بابل نیز در این مراسم افزود: یکی ازخصیصه های استاندار مازندران ارادت ویژه به جامعه روحانیت است ومردم خطه مازندران از این مدیر برجسته استان توقع و انتظاردارند، باتوجه به زمان حساس روز همانند گذشته درایجاد تعامل وحفظ انسجام وحدت توجه ویژه داشته باشند.

محسن نریمان بیان داشت: با توجه به کارنامه درخشان مهدوی درپستهای مختلف انتظار داریم به عنوان فرماندار بدون القاب در لباس یک فرد خدوم و دلسوز و مردمی درجهت رفع معضلات مردم شهرستان بابل گام بردارند.

در پایان با قدردانی از زحمات یدالله افشار مقدم، مهدی مهدوی که پیش از این فرمانده سپاه قائم شهر بوده به عنوان فرماندار جدید بابل معرفی شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خود سانسور 1 مهر 1390
خیلی سانسور کردی!!!رسانه باید شفاف سخن بگوید وگرنه اعتماد مردم را از دست می دهد.
حسين 1 مهر 1390
باسلام -نام كوچك فرماندار جديد بابل محمد است نه مهدي-با تشكر
نا شناس 3 مهر 1390
کارنامه درخشان مهدوی در پستهای مختلف!!!!!!!!!!!!!این نماینده یا مفهوم کارنامه را نمیداند یا در فهم کلمه درخشان دچار مشکل است.افراد خلاق تر و توانمند تر از او و بسیار متعهد در بابل بوده اند که کسی حالی از انها نمی پرسد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.